Gräs

Alltså GRÄS hur kul är de? Klippa gräs är inte kul! Jag har ingen lust! Ändå går jag och gödslar och ska ha en sån fin gräsmatta, men  den måste ju klippas! Herregud vad den växer,  man vill ju ha en fin supergrön gräsmatta helst grönare än grannens! Men hur snyggt är de när den blir för lång? Den behöver klippas varje vecka pga att jag gödslar den! Åhhhh vad trött jag blir, jag får ont överallt å till min STORA förtjusning så har det som driver gräsklipparen framåt av sej själv gått SÖNDER så jag måste putta på den jä... maskinen själv! Tror ni jag får nå ont i mina händer och armar?  Jag ska göra så många rabatter så allt gräs försvinner, en stor bauta rabatt över hela gården! Vad tror ni om den? Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0