Regn, huvudvärk och utgifter!

Ja jag skulle inte sagt att de va fint väder, det kom en skur som hette duga! Öste ner i en halv timme på eftermiddagen. Nacken känns lika ont fortfarande ska ut och springa  om en stund får se om de blir något bättre sen blir de en sväng med orbitrecen : )) Ont i huvet så jag ser stjärnor just nu,  förhoppningsvis så försvinner den med träningen, jag får svettas ut den : )  Rolig  överaskning fick jag i dag oxå : /  Bilen behöver lagas! Hjälp va dyrt, ett hjulager fram å nya bromsbackar bak : ((  Fy tusan. Bilar ska ju bara gå, inte gå sönder de e för jobbigt,  sen är man ju utan bil under tiden den ska lagas. Ja aldrig får man va glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0