Sol, promenader och mat

Då har man varit ute hela dagen, och varmt har de varit. Inte har man hunnit äta nått heller, hungrig så man skulle kunna äta ister med hår i om de va nån som bjöd på de: ) vilken tur att de inte är de,  jag blir så på dåligt humör när jag inte äter,  kort stubin,  behövs inte mkt för jag ska tända på alla åtta. Just nu känns de som om nån skulle säga något fel så exploderar jag! Jag måste åka och handla, finns inget i kylen! Varför åker man och handlar när man är som hungrigast? De blir så ininorden dyrt, då blir de inte bara mat utan en hel del massa onödigt, men gott : )).  Ska ut och promenera sen i kväll när de har blivit lite svalare. Gräsmattan, ja detta eviga dilemma, ja nu har jag ju klippt den men då återstår räfsning för de ligger ju kvar endel gräs kan jag ju säga. Ja ja tur att de e sol då går allt lättare.


Kommentarer
Postat av: emma

Hej såg att du köpt en Nikon D60...är du nöjd? var köpte du den och till vilket pris?...funderar starkt på en men vill höra lite vad andra tycker ...svara gärna på min blogg :-)

Mvh Emma

2009-08-04 @ 23:32:26
URL: http://pysseloknop.blogspot.com/
Postat av: sonja.gladh

Hej igen



Förlåt men jag trodde de va en annan Emma.



Men de kanske inte gör nått? :)) Du har ialla fall en SNYGG sida!

Kameran är jag helt nöjd med.



kram Sonja

2009-08-05 @ 10:17:09
URL: http://zhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0