Thai mat och Paltkoma

Har varit och ätit thai mat här i Hägerstensåsen en liten resturang här mellan husen. Vi åt soppa till förrätt åhh hjälpandes va den va stark, de kändes som om jag skulle brinna upp, drack som en späkalv,  och maten den va inte så dåligt kryddad den heller herregud jag undrar om jag behöver en brandsläckare när detta ska ut, hahaha, och de va inte lite heller jag behöver nog inte äta på en vecka, jag är så mätt så jag visste inte hur jag skulle ta mej hem. På hemvägen gick vi på Vivo??? Ja man är nog inte riktigt klok,  jag va så himla mätt och ändå skulle vi in på Vivo för att köpa en massa snacks och hur ska vi få i oss de? Jag bara undrar?!  Men in skulle vi , de blev glass, choklad, bullar, cocacola jag känner riktigt hur många mil jag får springa om jag smäller i mej allt detdär. Jag har PALTKOMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0