Helt slut!

Har varit ute och tog en rejäl promenad. Power walk, oj de tog de där på latmasken. Har nog legat på latsidan för länge. Måste försöka att komma ut  lite oftare, kanske jag kan börja springa rundan såsmåningom. Ska ta en stund med orbitrecen i vardagsrummet åxå. Varför går man ut i 300 knyck första gången man tränar? Men så är de bara allt eller inget. Jag får väl se hur länge detta håller i sej. Hoppas på lite pepping från omgivningen.

Ett par nya gympa skor kanske skulle va nått! Mina gamla är inte så bra, fick värsta blånageln på stortån när jag va på gympaträning i våras. Herregud,  va de tar tid för en stortå nagel att växa ut! Vet inte hur jag ska kunna ha mina sandaler med öppen tå, de ser ju inte klokt ut! Jag kan ju måla dom förståss, men då är den ena nageln så kort, ja vilka bekymmer man har! Jag får väl gå me sockarna på hela sommaren : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0