Sjuk

Ja då blev man då sjuk i den berömda influensan! Hur kul är de då? Jag som trodde att jag skulle klara mej undan för vaccinet får jag ju inte förrän på torsdag, och då ska jag hänga på låset! Jag vill inte bli såhär sjuk igen, ifall detta inte va den berömda svin influensan. Sjukare än såhär kan man väl inte bli, ont precis överallt! Har aldrig varit med om något liknande. Tredje dagen det känns faktiskt lite bättre i dag men det är värst på morgonen när man inte hunnit ta några alvedon och ipren, då vill man att någon kommer och gör pinan kort o så har man en feber som är av hägsta grad så termometern nästan inte räcker till. Ne nu ska jag bli frisk, jag är så gruvligt trött på att se på tv och inte ha något att göra. Får se fram emot helgen då ska jag vara frisk!


Kommentarer
Postat av: Terttu

HejSonja!

Jag hoppas att du blir frisk snart min lilla syster jag vill inte att du är så sjuk,det oroar mig också,krya på dig så syns vi snart kram Terttu

2009-11-02 @ 22:21:30
URL: http://www.ndrottning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0