Sko som tar bort celluliter?!

Nu har jag stått på orbitrecken i 30 minuter och jag håller på att döden dö! Jag har verkligen tappat de jag byggde upp för ett tag sen.  Kondition är en förskvara,  de känner jag! Så hittade jag en sko på nätet som bränner fett.

Mbt skor är en träningssko som har gjort verklig succé världen över. Mbt skon utvecklades från början för att förebygga idrottsskador och ryggvärk, knä-, höft- och fot- problem. Mbt skor ökar förbränningen med upp till tio procent och används från allt till motionärer till elitidrottare. Numera finns också Mbt skor i alla upptänkliga modeller, från sport skor till promenadskor, sandaler och stövlar. Skorna bränner fett och celluliter, förbättrar hållningen, förebygger nack- och ryggvärk och stärker magmusklerna. Hollywood kändisarn har anammat skorna för länge sedan, i Sverige har vi elitidrottare som skridskoproffset Sebastian Falk, golfaren Richard S Johnsson, mountainbikeelitaren Emil Lindgren med flera som har upptäckt fördelarna med Mbt skor.


Ja säga vad man vill, men snygga är de inte!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0