Byta jobb?

Vet inte om jag ska byta jobb?! Har pratat med dom att få byta avdelning, prova något nytt att göra. Kanske skulle vara nyttigt. Just nu känns det som om jag står och stampar på samma ställe och att få lära sej ngt nytt skulle vara på sin plats. Fan man vet inte ens vad man vill bli när man blir "stor"! Varför i helvete ska de va så jädrans svårt! Helst skulle jag bara vilja träna, men det har jag inte ens tid till som det är nu! :(( Får försöka att lösa detta på något jädrans vis, konstigt nog så brukar det lösa sej såsmåningom? Man får väl va glad för att man har ett jobb:/ även om det inte är det bästa, nu verkar det som om jag klagar precis som de på jobbet! Det finns de som varit där i ...ja gud vet hur många år de tillhör väl inventarierna, å helsicke vad de klagar har bara lust att säga,  men för helvete ta och sätt din plats till förfogande för någon annan som vill jobba gå inte här å klaga dagarna i ända!



Ett jobb inom sport träning skulle va super roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0