Ingen skillnad:(

Fortfarande sjuk, och jag vet inte riktigt vad dethär är förnågot? Ont överallt orkar inget och då menar jag inget knappt gå över golvet bara de är en ansträngning nog för att jag ska få andnöd och hjärtklappning! Fy fan för att va sjuk man ska nog tacka sin lyckliga stjärna för att man inte är mer sjuk än man är, och de e lite! Men när man blir de så känns det som om de aldrig ska ta slut eller att jag nånsin mer ska bli frisk! Hemska tanke! Har just tagit en hel arsenal med tabletter för att orka vara uppe litegrann orkar inte bara ligga å se tv där det bara är skit! Nåja jag får väl hoppas att det går över så man inte behöver söka till cykelverkstan (vårdcentralen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0