Kan någon skjuta mej!

Sjuk i dag!  Var fick jag dehär ifrån? Feber och ont i kroppen. Kan ingen komma och skjuta mej och göra processen kort?  Har inte bestämmt mej för om jag ska gå och jobba i natt? Vi får se.

Solen skiner i dag åxå, helt otroligt va den är framme varje dag vi har haft fint väder länge nu som kompensation för allt elände med snön som vi haft i vinter. Bytt till sommardäck i dag och fått bilen tvättad vilken lycka den va väl skitig! Fått nya högtalare i bilen så nu kan jag brassa på med musiken, härligt de:). 

Måste på affären för att köpa nått att dricka, herregud jag orkar inte hur slut får man va? Och jag som tänkte att  jag skulle gå en riktigt lång promenad i dag jo tjena! Man går inga promenader när man är så sjuk som jag i dag. De får bli en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0