Jul stök

Nu är den snart här.... julen. En enda lång stressmånad har och är framför mej de ska va så mkt av allt städat pyntat, bakat lagat mat köpt klappar umgås med folk vara trevlig hur i friden ska man hinna allt och mitt i alltihop ska man jobba för man är ju inte ledig från jobbet som dom i sydafrika! Som har jul ledigt i 3 veckor! Kan inte vi införa de åxå? Jag försöker att köpa så mkt färdigt som möjligt för dehär med att laga allt själv de kan jag glömma då får jag inte sova på hela December.

Värst är det när folk komer fram och säger - Vi måste träffas och umgås innan jul!!!!!!!!!!! När ska jag hinna de när jag har ett sånt späckat schema???? Varför är det så nödvändigt att träffas och umgås före jul???....dör vi efter jul eller??? Ne nu skiter jag i resten de får bli som det blir .....och det brukar bli bra! Så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0