Snöhelvete

Ja nu har vi väl fått snö så det räcker! Jag hatar snö! Har skottat och skottat i dag. Har ont i armarna sre väl ut som en chimpans, armarna hänger nere vid anklarna. Jag vill fara långt bort nästa vinter ska jobba på de. Borta flera månader när ni andra får skotta er fram för det tänker jag inte göra nånmer gång. Eller så blir det lägenhet.

Har varit i Lycksele i helgen för att fota custom cuvers när de spelade där uppe, gick förbannat bra! Vilka killar. De kan spela rock så sockarna flyger av=) sätter in lite bilder senare. Ja då var det jobb i morgon 3 förmiddagar sem tv nätter det blir bra. Ska försöka att blogga lite oftare nu så vi får väl se om jag håller det jag lovar hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0