Nackbesvär igen!:(

Nu har jag gjort illa nacken igen! Stel som en pinne, kul! eller ....inte. man får väl ingen tid till sjukgymnasten heller, han har väl gått på semester, jag får väl gå till nån annan då! Östen som jag brukar gå till, han är så försiktig och det brukar bli så himla bra, han som lyfter till nacken å vipps så kan jag vrida på den.
Har varit till flera i Umeå men de ska bara ha det till att knaka och braka i hela nacken och varje gång de gör de så tänker jag....nu blev jag förlamad och kommer aldrig att kunna gå mer! Varför i hela friden ska de ta i så att det knakar? Det har jag aldrig förstått mej på! Fan jag blir så grinig och på dåligt humör när nacken inte är som den ska och ont i skallen! Måste försöka att få en tid hos någon kan inte gå såhär hela sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0